25 مدل موی پسرانه برای دختران 2023 (قسمت اول)

25 مدل موی پسرانه برای دختران 2023 (قسمت اول)

20 آذر 1401

مدل موی پسرانه بازگشته است و به نظر می‌رسد پر قدرت‌تر از همیشه درجریان باشد. این مدل مو که شما را وسوسه می‌کند موهایتان را کوتاه کنید! به خصوص در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. مدل موی پسرانه این نام را به این دلیل به خود گرفته است زیرا بسیار به مدل موهای پسرانه قرون وسطی انگلیسی شباهت دارد. این مدل مو اولین بار در دهه 70 و 80 محبوبیت پیدا کرد و رایج شد. و حالا چندین دهه پس از آن، از محبوبیت دوباره برخوردار شده است، با زنانی که هیجان زده‌اند تا چیزی متفاوت را امتحان کنند. این مدل مو معمولاً با طول کوتاه تا متوسط کوتاه می‌شود و دارای موهای صاف است که روی گوش آویزان است و با چتری بسیار جذاب و زیبا می‌شود. با این حال، خبر هیجان‌انگیز این است که در این مقاله 25 مدل موی پسرانه برای دختران در 2023 آورده شده است. می‌توانید به رویکرد کلاسیک پایبند باشید یا چیزی مدرن و ماجراجویانه را انتخاب کنید. برای خانم‌ها در هر سنی جذاب است، و اگرچه این مدل مو برای خانم‌هایی با موهای صاف مناسب‌تر است، اما می‌توان آن را مطابق با ترجیحات شما و تکمیل بافت موی شما تطبیق داد.


1. مدل موی پسرانه کلاسیک 


مدل مو کوتاه

مدل موی پیج‌بوی مدت‌ها قبل از محبوبیت وجود داشت و از مدل‌های پسرانه انگلیسی الهام گرفته شده است. روش کلاسیک برای برش برای اولین بار در دهه 70 محبوبیت پیدا کرد و در طول شانه‌ها برش داده شد و انتهای آن به سمت بالا چرخانده و حجم ایجاد کرد. این تیپ همچنین با چتری‌هایی پر که مستقیماً روی صورت زده می‌شوند، ست می‌شد. اگر عاشق رویکرد اصلی هستید، این مدل مو برای شماست!


2.مدل موی پسرانه کوتاه


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه اغلب به اندازه طول شانه پوشیده می‌شود، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید آن را امتحان کنید. موهای کوتاه زنانه فوق‌العاده شیک هستند و در عین حال نگهداری کمی نیاز دارند و حالت دادن به آن‌ها بسیار راحت است. کوتاه کردن موها در اطراف گوش، راهی عالی برای جلب توجه‌ها به خط فک و استخوان گونه شماست که فوق‌العاده جذاب باشد. این همچنین برای خانم‌هایی با موهای نازک و ظریف گزینه مناسبی است.


3.مدل موی پسرانه پیکسی


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه پیکسی یک مدل موی کوتاه برای خانم‌ها است که در بالا و لبه‌های صاف بلندتر و پشت و پهلوها کوتاه‌تر است. این ظاهری است که مکمل زنان در هر سنی است و می‌تواند به راحتی با اشکال مختلف صورت و بافت مو سازگار شود. برای یک رویکرد شیک به مدل موی پسرانه، می‌توانید با آرایشگرتان کار کنید تا عناصر مدل موی پیکسی را ترکیب کنید و نسخه‌ای کوتاه‌تر و مدرن از مدل موی کلاسیک ایجاد کنید.


4.مدل موی پسرانه مدرن


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه کیوت و جذاب است، اما در بسیاری موارد محدود‌کننده هم هست . نسخه مدرن از مدل سنتی الهام گرفته شده است، اما تطبیق‌پذیری بیشتری را به شما می‌دهد و به شما امکان می‌دهد مدل مو متفاوت‌تری را امتحان کنید و آن را روی انواع بافت مو امتحان کنید. شما همچنین مجبور نیستید چتری‌های صاف را انتخاب کنید و می‌توانید از لبه‌های متلاطم استفاده کنید تا بافت بیشتری داشته باشید. یا چتری پرده‌ای برای قاب کردن صورت و جلب توجه به ویژگی‌ها صورتتان انتخاب کنید.


5.مدل موی پسرانه دهه 70


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه کلاسیک یک سبک بسیار قابل توجه است که از مدل pageboy قرون وسطایی الگوبرداری شده است. اغلب موهای صاف و لخت را این گونه کوتاه می‌کنند که موها درست زیر گوش می‌ریزد و با چتری مدل داده می‌شود. این مدل کوتاهی برای خانم‌هایی که موهای صاف و لخت دارند بسیار مناسب است و استایلی شیک و جذاب ایجاد می‌کند.


6. مدل موی پسرانه لایه‌ای


مدل مو کوتاه

می‌توان لایه‌هایی را با هر بافت و طولی به موها اضافه کرد و آن‌ها را به گونه‌ای برش داد که قابل‌توجه و شارپ باشد، یا نرم و ظریف باشد. این مدل کوتاهی مو تا خط چانه بسیار محبوب و پرطرفدار است و در این سبک از لایه‌های ظریف برای افزایش حجم بهره می‌برد. روی موهای نازک و ظریف، این یک روش عالی برای پرتر و پرپشت‌تر نشان دادن موهاست.


7. مدل موی پسرانه فرفری 


مدل مو کوتاه

 

مدل موی پسرانه کلاسیک معمولاً روی موهای صاف و تا زیر گوش کوتاه می‌شود و با چتری در جلو جفت می‌شود. برش دقیق است و ظاهری براق و ظریف ایجاد می‌کند که بافت موهای شما را برجسته می‌کند. با این حال، مدل موی پسرانه برای دختر مو فرفری استایلی کیوت و زیبایی ایجاد می‌کند و نحوه افتادن چتری‌های مجعد روی صورت می‌تواند ویژگی‌های تیز و شارپ را نرم کند. حرکت طبیعی و حجم بافت به مدل مو زیبایی زیبایی می‌بخشد.


8. مدل موی پسرانه دهه 80


مدل مو کوتاه

مدل موی پسرانه در سال‌های اخیر از محبوبیت دوباره‌ای برخوردار است اما از دهه 70 و 80 محبوبیت زیادتری پیدا کرده است. دهه 80 دهه‌ای بود که در آن استایل‌ها جسورانه‌تر بهتر بود، و این نسخه از مدل موی پسرانه در مورد دستیابی به حجم و قد است. این ایده‌آل برای زنی است که می‌خواهد موهای خود را امتحان کند، توجه را به ویژگی‌های او جلب کند.


9. مدل موی پسرانه نامرتب 


مدل مو کوتاه

موهای درهم به موهایی اطلاق نمی‌شود که نامرتب هستند، این مدل مو به گونه‌ای حالت‌دهی شده که به عمد بدون ساختار باشد. این کار به موها حجم و بعد می‌بخشد و جهشی طبیعی در آن ایجاد می‌کند و این مدل مو را فوق‌العاده جذاب‌تر ‌می‌کند. مدل موی پسرانه کلاسیک را روی موهای صاف می‌زنند و مرتب و صیقلی است، با این حال، این گزینه مدل مویی جدید و هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند.


10. مدل موی پسرانه شاگی 


مدل مو کوتاه

چه راهی بهتر از ترکیب یک مدل موی شگ کلاسیک با استایل پیج‌بوی برای افزایش حجم و حرکت موهایتان. این یک ظاهر عالی برای کسی است که می‌خواهد مدل موی پسرانه را مدرن کند و آن را جوان‌پسندتر کند که برای انواع مو مناسب است.


11. مدل موی پسرانه بلوند 


مدل مو کوتاه

موهای بلوند راهی عالی برای درخشان کردن ظاهر شماست. چه به طور طبیعی بلوند باشید یا اینکه موهای خود را دکلره کرده باشید، موهای بلوند هر مدل مویی را درخشان‌تر و برجسته‌تر می‌کند و آن را بیشتر به چشم می آورد. انتخاب مدل موی پسرانه با لبه‌های صاف و چتری انتخاب ایده‌آلی است.


12.مدل موی پسرانه باب


مدل مو کوتاه

مدل موی باب و استایل پیج‌بوی شباهت‌های زیادی به هم دارند و هر دو به یک اندازه محبوب هستند و با فر یا چتری ست می‌شوند. برای داشتن ظاهری ماندگار و زنانه، می توانید عناصر هر دو مدل مو را ترکیب کنید. این گزینه‌ای است که برای زنان در هر سنی عالی به نظر می‌رسد و راهی عالی برای جلب توجه به چهره و برجسته کردن ویژگی‌های شما است. همچنین به راحتی برای تکمیل فرم صورت و بافت موی شما سازگار می‌شود.

بیشتر بخوانید: 25 مدل موی پسرانه برای دختران 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط