چگونه می‌توان با برنزر براق کننده، میکاپ طبیعی داشت؟

چگونه می‌توان با برنزر براق کننده، میکاپ طبیعی داشت؟

04 مرداد 1399

وقتی صحبت از آرایش می‌شود، آرزو می‌کنم که شبیه یک الهه زیبایی باشم. اما اشتباه نشود، من چنین ظاهر درخشان و براقی را دوست ندارم و دوست دارم که درخشش، بیشتر طبیعی باشد. من خیلی کم آرایش می‌کنم و از این برنزرها طوری استفاده می‌کنم که طبیعی جلوه کند. معمولاً وقتی که آنها را روی صورتم استفاده می‌کنم بسیار خیره کننده می‌شوند، ولی وقتی آن‌ها را روی گونه‌هایم می‌زنم، مانند لکه‌های موج‌دار ظاهر می‌شوند و مانند این است که من در نواحی اشتباه صورتم از هایلایتر استفاده کرده‌ام و باعث می‌شود که غیر طبیعی به نظر برسد. برای یافتن بهترین روش برای استفاده از برنزرهای براق کننده، از دو میکاپ آرتیست حرفه‌ای یعنی Molly R. Stern و Renée Loiz کمک گرفتم.     


چگونه می‌توان از برنزر براق کننده استفاده کرد؟


طبق گفته لوئیز، مهمترین بخش استفاده از برنزرهای براق کننده، حفظ براقیت و تقویت کردن شدت آن در حین انجام کار است. او می‌گوید: "همیشه با مقدار کمی از محصول شروع کنید و آن را به شکل ماهرانه استفاده کنید. هر چه بیشتر از آن استفاده کردید، بایستی میزان درخشش آن را نیز کنترل کنید. استرن می‌گوید: قرارگیری برنزرها نیز بسیار مهم است. او می‌گوید: "به نظر من بهتر است برنزر را روی سیب گونه‌ها و پل بینی اعمال کنید. به این ترتیب پوست‌تان مانند خورشید می‌درخشد". او همچنین خاطر نشان می‌کند که برنزرهای براق کننده بهتر است به جای پیکرتراشی کردن صورت، آن را گرم و زیبا نگه دارند. هنگامی که از ما سوال شد که بهتر است از کدام برنزرهای براق کننده (پودری، کرمی و یا مایع) استفاده شود! استرن گفت که این موضوع به اولویت شخصی‌تان بستگی دارد. یکی از راه‌های مورد علاقه او برای استفاده از برنزهای براق کننده، لایه بندی کردن آنها است. او می‌گوید: "من عاشق ایجاد عمق هستم، بنابراین لایه بندی همیشه مورد علاقه من بوده است. به عنوان مثال، من با استفاده از برنزر کرمی لایه بندی را انجام می‌دهم، سپس با رژگونه، کمی رنگ به گونه‌هایم اضافه می‌کنم و با پودر برنزر، آرایشم را به پایان می‌رسانم تا به نتیجه نهایی برسم." با گفتن این جمله، لوئیز می‌گوید مهم است که هنگام استفاده از برنزر براق کننده، بقیه آرایش خود را مورد توجه قرار دهیم. وی می‌گوید: برنزرهای مایع یا کرمی کاملاً با فاندیشن‌های مایع ترکیب می‌شوند و یکنواخت‌تر به نظر می‌رسند.


برای استفاده از برنزر‌های براق کننده باید از چه ابزاری استفاده کنید؟


ابزاری که باید برای اعمال برنزرهای براق کننده استفاده کنید به فرمول مورد استفاده در برنزر بستگی دارد. به عنوان مثال، لوئیز دوست دارد از یک برس گنبدی با بسته بندی مخصوص برای استفاده از برنزرهای کرمی استفاده کند. از طرفی دیگر، من یک قلم موی بزرگ یا قلم موی مخصوص رژگونه را برای برنزر پودری دوست دارم. فکر کنید چیزی شبیه بهL'Oréal Paris . اما، اگر می‌خواهید برنزر شما کمی براق‌ و سفیدتر به نظر برسد، از فرمول کرمی استفاده کرده و آن را با استفاده از یک برس متراکم اعمال کنید. سپس اسفنج بیوتی بلندر مرطوب را روی برنزرتان اعمال کنید. لوئیز می‌گوید: این تکنیک، پوست شما را درخشان می‌کند نه براق. اسفنج به پخش شدن برنزر روی پوست‌تان کمک کرده و آن را درخشان می‌کند.

بیشتر بخوانید: 12 میکاپ طبیعی که ارزش امتحان کردن را دارد

مطالب مرتبط